Helpdesk-tukipalvelumme palvelee sekä sisäisiä että ulkoisia sidosryhmiä. Tiimi suunnittelee, toteuttaa ja kehittää konsernimme ICT-infrastruktuuria ja tietoturvaa. Se vastaa asiakkaiden ja työntekijöiden teknisistä tukipyynnöistä ja toimintaympäristön ylläpidosta.
Helpdeskimme tehtävä on olla se taho, johon henkilöstö ja asiakkaat voivat ottaa yhteyttä erilaisissa ongelmissa. Tiimi joko ratkaisee ongelmat itse tai löytää oikean tahon, jonka puoleen kääntyä.
Helpdeskin asiakaspalvelun kanssa asioivat kohtaavat usein ongelmia, joiden kuvaaminen ja sanoittaminen on vaikeaa. Lähtötilanne on sekava, eikä heillä ole välttämättä tietoa siitä, mikä taho ongelman voisi ratkaista. Viestintätaidot ovatkin erittäin tärkeitä helpdeskin asiantuntijoiden työssä, sillä kommunikaatio ja oikea tieto on usein nopein ratkaisu tiimin kohtaamiin haasteisiin.
Hallinnon asiantuntijamme työskentelevät konsernimme oman talous- ja henkilöstöhallinnon sekä muiden sisäisten toimintojen parissa vastaten siitä, että muulla organisaatiolla on parhaat mahdolliset edellytykset onnistua työssään.
Tutustu muutamiin tiimin jäseniin
Rehdisti. Rohkeasti. Yhdessä.
Hyvinvoiva henkilöstö on yrityksemme tärkein voimavara. Haluatko tietää millaista on työskentely TietoAkselilla?